Najs dag....

Idag kom cickan hem från skövde, sköjj! Jag och systeryster hämtade henne i laxå. Sen passade vi på att träna lite...
En liten dokumentation kommer här...




Goliat tar veeerkligen sats när han hoppar ;)



Jag är dödsfokuserad... Fly däremot jagade iväg en humla innan hon tog hoppet... ;)



Kellie låg vackert och tittade på en stund.... Men sen fick hon oxå köra några hinder o tunnlar...
vi har ju precis kommit igång med våran träning, men kellsan tycker att det rär riktigt skojj.... och hoppa HÖGT... det kan hon ju iaf....



Hon hoppar nästan som om det vore Large-höjd??



Eller????



Tunnel är oxå skojj tycker kellie!

Syrran var måttligt road av sin egen hund som var aaaaaaaaaaningen ofokuserad på lydnadsträningen...
Efter en stunds kämpande gav hon upp... Hennes hund har inte tränat nån agility än... och hon verkade aningen avundjuk på mej och Cecilia...???



Hon roade sej med att köra lite själv... ;)



Däcket är inte jätte lätt när man är en stor o klumpig människa... Så hon arbetade ändå bra tycker jag ;)



Tunnel är inte häller så lätt.....
Tillslut tyckte jag så synd om henne att jag var tvungen att låna ut en av mina hundar till henne...
Så hon kunde få prova på lite på riktigt.... ;)




Pixie satsar jääärnet i slalomen...bra!!!



Sofia fick springa på ordentligt för att hinna med...



Lilla Dottie fick lite "stå" träning... Men hon fick oxå prova på att springa genom en tunnel några gånger..
det var spännande tyckte hon....:)

Trevlig dag i trevligt sällskap!
På onsdag blir det spår igen! Jag är taggad så in i.....
Min hund är grym!


Kommentarer
Postat av: Sofia

ser jag verkligen ut sådär när ja springer....otroligt charemerande=)o visst tack för lånet av hund...har förövrigt träningsvärk idag

2009-06-09 @ 12:06:50
URL: http://fiaspinscher.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0